Mencintai Tak semestinya Memiliki

Hidayatul afzam | 2/11/2013 02:20:00 PM | 11Comments |
Kenangan lalu masih lagi segar dalam ingatan aku. Tapi itu semua hanyalah masa lalu aku yang tak mungkin berulang kembali :')

awak..
saat mula kite mula-mula kenal dulu memang sangat indah kan awak..
awak ingat tak awak?
ke awak dah lupe kan semua ni?
satu hari tu awak cakap yang awak cinta saya..
saya pun cakap benda yang sama pada awak..
saya happy sangat awak..
awak ingat tak awak?
awak..
macam-macam janji awak pada saya kan awak..
awak kata awak nak sentiasa bersama dengan saya..
awak nak tempuh liku-liku hidup ini dengan saya..
awak kata awak nak tetap tunggu saya walau macam mana pun.
Saya masih ingat semua janji-janji awak.

hari-hari berlalu..
cinta saya pada awak tak pernah berkurang pada awak pun..
semakin hari semakin saya rindu pada awak..
Apa yang ada dalam fikiran saya hanyalah awak, awak dan awak.
Disebabkan masalah teknikal, saya dan awak lost contact.
sekarang dah setahun kita tak berhubung..
Saya cuba cari nombor awak, tapi masih juga tak jumpa.
Saya sangat yakin yang diri ini sudah dilupakan..
Satu hari, saya terima satu panggilan, saya bahagia sangat sebab dapat dengar suara awak.
Tak lama lepas tu, saya dapat tahu awak dah ada teman yang lain.
Saya sedih sangat, Saya masih ingat janji awak.
Awak kata awak akan tetap tunggu saya walau macam mana pun.
mana janji manis awak yang awak lafazkan dulu?
mana kata cinta yang awak kata pada saya dulu?
Walaupun saya bukanlah insan yang bersama awak sekarang,
saya harap awak bahagia dengan dia..
saya akan sentiasa doa kan awak bahagia..
cinta tak semestinya memiliki kan awak?
Kadang-kadang kita sayang kan dia......Terlalu sayang...
Tapi kerana sebab-sebab tertentu kita terpaksa lepaskan dia....
Walaupun sakit, walaupun sedih, kita cuba untuk melupakannya..
Supaya diri kita tidak lagi sakit kernanya
Kerana sayang juga kita terpaksa lepaskannya...
Kerana masih ada yang lain yang sayangkan kita, lebih kita sayangkan dia
Kerna
Cinta tak semestinya memiliki
"Ya Allah andai dia bukan jodohku, jauhkanlah dirinya dengan diriku. Janganlah kau menyeksa hatiku ini. Sekiranya dia mmg jodohku, dekatkanlah dirinya dengan diriku secara halal"

ORIGINAL HIDAYATUL AFZAM®
 █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Verified Official by Blogspot

11 comments:

HunHan said...

kreatif...nice..BLOG

HunHan said...

kreatif...nice..BLOG

ZWAN SABRI said...

Mula2 baca macam sweet je tapi bila mai part last tu rasa sedih plak.. xpa, kumbang bukan sekuntum, bunga bukan seekor.. ;)

Unknown said...

betul tu! cinta tak saling memiliki.cute post!love it :)

Hani Othman said...

sedihnya... hani penah buat macam tu dekat my first ex... tapi alhamdulillah... sekarang dia dah kawen and dah bahagia dengan pilihan dia sendiri... takda la rasa bersalah sangat... huhu

Razil Tahir said...

@✿ʎɹɐuıpɹo Alyaa ✿

sebab tue malas nak couple benjanji-janji manis segala nie... huhuhu

Unknown said...

Nice blog.mcm novel.sabar ye.

ASHAZMI. said...

Nice entry :) Thumbs upp!

Unknown said...

Suka signature tu ♥

Unknown said...

betul la sesangat. Bercinta tak semestinya memiliki. Bercintalah dengan redha Allah.

Unknown said...

dia bukan hak kita....kita mgkin dapat yg lagi better kan positif2

Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

 
This Territory was created by Princess_1405. Credits →