Super londeh style

Hidayatul Afzam | 2/14/2013 10:01:00 PM | 23Comments |
Pergghh..chantek ar dorang punye boxer @ seluar dalam! Memang aku suka sangat la tengok trend dorang yang semakin menjadi-jadi ni. Eeeuuuuuuwww!*gedik*. Geli bebenor aku nengoknye. Ko ingat cantik sangat ke pakai macam tu? Kalau pakai seluar elok-elok, lagi nampak kemas. Muka tak hensem macam mana pun, akan nampak smart. SETUJU???

cantik tak boxer i??
Korang tahu tak gaya seluar londeh sehingga menampakkan boxer or whateva lah, ada maksud yang tersendiri. Kalau kat Amerika, para banduan akan melondehkan seluar mereka untuk memberi isyarat kepada  banduan yang lain untuk melakukan seks luar tabii / songsang.

Dorang buat isyarat macam tu supaya tidak diketahui oleh warden penjara kerana mereka akan diberikn hukuman yang teruk . So , apa kata korang tak payah la pakai seluar londeh macam tu . Nanti ada orang asing dari sana ke tetiba pergi kat korang sebab ingatkan korang wat isyarat macam tuhh . haha -.-
 
Laki pakai seluar londeh nampak weirdo.. tapi lagi weirdo kalau perempuan yang pakai seluar londeh! Agaknya nak tunjuk yang boxer dorang tu comel la kot. ~Kalau nak tunjuk sangat boxer korang tu, tak payah la pakai jeans tu. Senang cite, korang pakai je boxer terus >.< Nak kata seluar tu longgar, tali pinggang ada kat situ. Korang tak rasa malu ke? Mungkin pemakai seluar londeh ni dorang rasa stylo dengan gaya macam tu.
 
Budaya Barat semua nak ikut. Kalau sunnah nabi tu tak nak pula kita ikut. Apa salahnya kalau pakai sopan-sopan. Inilah dunia fesyen. Tak tahu la nak gtaw macam mana, Lu fikirlah sendiri!!! 

Agaknya lah, kalau la boyfriend korang berpakaian macam tu, apa korang akan buat?
ORIGINAL HIDAYATUL AFZAM®
█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Verified Official by Blogspot

23 comments:

Saraa Ali :) said...

geli tengok lelaki pakai seluar londeh macam tu -_-

Dayah Danisha said...

Nice entry ! Setuju sangat dgn apa yg dikatakan tu.. sunnah nabi xnak lakk nak ikut ..

Nana Liena said...

sangat sakai..hahaha.. rimas tgk.. opsss.. tertengok..

Fikri Muhammad said...

unfair.. lepas neh buat entry berkaitan perempuan pakai baju ketat pulak..

xila dot said...

yewww gelimat! ;p

miss nino . said...

selekeh sehh --'

Aku Penghibur said...

hahahaha ..manusia akhir zaman

Hanis Yasmin said...

Selalu sangat nampak :( Buruk sangat .

Nurul Farahizzati said...

nasib baik pakai seluar londeh, pakai boxer kat dalam.. kalau tak pakai apa2 kat dlm?? eeeuuuuwwww!!!

Mieya Atiera said...

Mieya tak suka lelaki yang berfesyen seperti ini. nasib baik abang2 Mieya takde seorang pon yang macam nie. Kalau sepupu tu, ada lah.

yan shamba said...

style geli!!!hehe..ntah pepe :)

Lyeen De Syifa said...

fesyen tak sweet langsung...
klu bf pakai mcm tu..suruh dia balik tukar kain pelikat lg baik..hahaha

Farahin Izzati said...

siapa keluar gan sy mcm ni, sy rela patah balik ke rumah :3

Cik Momo said...

kalo bf kite pakai mcm ni,kita lastik je punggung dia. haha.

btw,kita hit awak balik :)

pinoc said...

pegi angkat sikit oiii seluar tu. gua geli bhai. gua siku lu baru lu tau.... haha

Cik Pensil said...

pelikan padahal pakai tali pinggan. nampak sikit2 takpalah, mungkin tak perasaan . ni mcm nak tayang jer. haha

Puteri Mama said...

hensem ke buat mcm tu...?naik rimas tengok org yg berpakaian cmni kn..hehehe :)

Izzah Haneefa said...

huuu.. betul-3! mana ntah rasa malu diorg ni...

Iyraa Cariyno said...

anda di tag

http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-who-is-lucky-one-by-hanna-kk.html

Aimi Wardina ♥ said...

Jom join sini! boleh dapat hadiah!

http://aimi-wardina.blogspot.com/2013/02/3rd-segmen-by-aimi-we-love-rilakkuma_21.html

good luck!

NurainSuperr said...

haha super entry lah !

Nasuha said...

Jemput join segmen pertama saya http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.htm

Sylarius Yusof said...

Tak paham aku dengan trend bebudak sekarang ni. Nak salahkan totally diorang pun susah jugak. Societies pun main peranan, sebabnya pengaruh antara rakan lebih kuat berbanding pengaruh dari parent.

Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

 
This Territory was created by Princess_1405. Credits →